Sophie Elise Silikon

Et av de heteste samtaleemnene i bloggverdenen om dagen er sophie elises operasjon. Det store spørsmålet er, har hun tatt silikon eller ikke? Hva tror dere?

I bloggen skriver hun: …Og forresten så vet jeg at noen av dere blogglesere er litt sure på meg for tiden, men la meg bare si det sånn – noen ting vil man faktisk holde privat. Selv om jeg skriver en blogg om meg, så er det også mye jeg gjør for min egen del som jeg vil holde skjult, rett og slett fordi andre ikke har noe med det å gjøre.

Men har hun egentlig “rett” til å holde det privat, når hun tidligere har posert nærmest naken med puppene opp i kameraet og forteller at hun i det heletatt har tatt en operasjon? For sin egen del -og leserene burde hun jo faktisk ikke ha nevnt operasjonen i det heletatt, eller hva mener dere? Men

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

